Męskie emocje

Chyba ostatnio doświadczam bycia mężczyzną. Wiem, że mam penisa i włosy na plecach, ale jakoś nie czułem się nigdy z tego powodu męski, właściwie to nie wiem, czy kiedykolwiek czułem się męski, aż do teraz. Myślę, że nawet nie wiedziałem co to znaczy. Ba! Mam dziecko, byłą żonę i w ogóle kiedyś nawet dbałem (jako tako) o rodzinę... ale nie czułem się wtedy mężczyzną ani nim nie byłem. I wiecie co? To jedno z najlepszych uczuć na świecie!


Pewnie chcielibyście, żebym wam napisał dokładnie co to znaczy, co mam na myśli. Nie wiem jednak, czy sprostam takiemu zadaniu, bo tu chodzi raczej o to jak się czuję. Ostatnio bardzo mocno zwalczam demony, wszelkie demony, zarówno te z przeszłości jak i te wszystkie nowe. Przyznam, że nie jest łatwo, a walka jest nierówna, bo ich jest tak dużo, a ja sam. 


Myślę, że mężczyzna zaczyna się wtedy kiedy jest gotów za coś umrzeć, lub wiedzieć, za co mógłby umrzeć. Czy jest piękniejsza śmierć dla mężczyzny niż umrzeć za coś, za co warto umrzeć? No tak, ale mamy od zajebania chłopców, którzy umarliby za swój klub piłkarski albo nie wiem za dziewczynę w wieku 19 lat — ja też kiedyś umarłbym za jakąś dziewczynę, i wiecie co? Nie żyłbym już. Myślę, że 'umrzeć za coś' w tym wypadku bardziej oznacza idee, coś, co mogłoby zmienić świat w jakiś sposób, lub za obronę czegoś. I, broń boże, nikt nie musi tu umierać, chodzi tylko o gotowość do takiej śmierci. Jestem gotów umrzeć za ideę miłości do ludzi, gotów jak nikt.


Po kolejne mężczyzna musi umieć obchodzić się ze swoim strachem. I proszę was nie myślcie, że mężczyzna nie odczuwa strachu, bo tak to robią tylko idioci bez wyobraźni. Ba! Czym więcej strachu tym większy powód do dumy. Odwaga nie polega na braku strachu, polega na działaniu w jego warunkach, na — o ironio — swoich warunkach. Boję się miłości, mam chęć uciec przed nią jak najdalej, ale mimo wszystko kocham i okazuję to.


Po następne mężczyzna musi być szanowany, ale przede wszystkim przez samego siebie. W tym wypadku bardzo trudno o to, bo ciężko mi mnie szanować, ze względu na wszystkie rzeczy, które zrobiłem do tej pory, ale jednym wyjściem tak naprawdę nie jest kajanie się i przepraszanie, a czynienie dobra dookoła, tak długo aż rachunek się wyrówna. Pewnie chcielibyście powiedzieć, że jest to taki szacunek na kredyt, ale ja tego tak nie widzę. Ja szanuję siebie za to, do czego jestem zdolny oraz za to jak wiele temu poświęcam. 


Po następne-następne mężczyzna musi być mądry i chronić innych. Daje te punkty razem, bo ja zawsze chroniłem innych, ale jakoś tak niemądrze. Lub też chroniłem innych z korzyścią dla siebie, to znaczy, że miałem coś z tego zawsze — choćby mokrą cipkę. Mężczyzna, chroniąc innych z mądrością tak naprawdę dba o całe otoczenie. Wiecie nie żyjemy już w czasach kiedy biegaliśmy z dzidami po lesie i chroniliśmy swoje rodziny przed wilkami. Bardziej nowoczesna wersja jest taka, że mężczyzna, bez wykorzystywania, używa swojej mądrości i siły, by wzmacniać tych, na których mu zależy. 


Zostańmy przy powyższym punkcie; Ostatnio dużo czasu spędzam z Aliyah. Świetna dziewczyna, uwielbiam ją, kocham ją. To, co jest między nami ciężko jakkolwiek określić, nie widzę w tym romantyczności, a ona jest bardzo młoda, ma dopiero 19 lat i już trochę w życiu przeszła. Wiem, doskonale wiem, jak łatwo byłoby zaciągnąć ją do łóżka i rozpakować ten świetny rocznik na moich oczach. Tak, Aliyah ma świetne ciałko i nie powiem, że mi ślinka nie leci na jej widok. Mógłbym rozegrać to tak, że w efekcie byłaby szczęśliwa i ja zadowolony, bo wiecie zna się te sztuczki. Mimo wszystko nie robię tego, nawet jej nie dotykam. Rozmawiam z nią. Ona wychowała się bez ojca, a wiecie takie bez ojca jest ultra łatwo manipulować, wiem to doskonale, bo nie raz to robiłem. Nie masz ojca? Ojezu, widzę, że dzisiaj zabawa na łatwym levelu. Chłopcy wykorzystują słabe dziewczyny, także Aliyah została wykorzystana i wciąż, ktoś próbuje to zrobić. Zapewne da się jeszcze nie raz wkręcić. W efekcie chcę, że jeśli kiedykolwiek cokolwiek między nami potoczy się w sposób romantyczny, to chcę, aby był to jej świadomy wybór, a nie moja manipulacja. Co lepsze, zależy mi na tym, aby jeśli jednak kiedyś w przyszłości pozna kogoś innego to aby rozumiała, czym u mężczyzny różni się czyste pożądanie i manipulacja od  prawdziwego zainteresowania jej osobą. Uwierzcie mi lub nie, damska części nieistniejących czytelników: Jak chłopcy znajdują taką słabą gazelę to kochają na niej trenować leczenie kompleksów. Na czym polega moja mądrość w tym wszystkim? Chronienie jej jest dla mnie ważne, bo odkąd ją poznałem ona sama stała się dla mnie ważna. Jednak nie będę biegał za każdym gnojkiem,.który coś od niej chce, będę rozmawiał z nią, aby umiała dokonywać wyborów. Bardzo zależy mi na tym, żeby podejmowała mądre wybory w życiu, bo to naprawdę fantastyczna osoba z niesamowicie ciekawym wnętrzem. Dzięki temu jednak mimo wszystko mam też korzyść: Czuję się męski nie próbując pakować w nią penisa, tylko pakując w nią trochę mądrości. 


Głos mi się zmienił też, jakiś taki grubszy jest. Naprawdę fantastycznie jest czuć się mężczyzną i nie opierać tego uczucia tylko na fakcie posiadania kutasa. Miłego dnia wam.